Sidor

söndag 23 mars 2008

Varför???

Varför måste saker och ting krånga, kan inte allt bara flyta på??? Idag öppnade jag min H&M räkning och ser att paketet jag skickade tillbaka för en månad sedan inte dragits av. Blir ju genast lite nervös som jag har en irriterande tendens att bli och går in på min sida på H&M och tänker att paketet kanske kommit in till dem efter att de skickat fakturan till mig. Icke då. Ahhhh, blir galen, jag HATAR krångel, jag har nog med krångel. Tack och lov så har jag ju fått en stämpel på min returlapp från posten så jag hoppas att det inte ska bli några problem. Det pinsamma är att jag har råkat ut för samma sak en gång redan för ett par år sedan. Men varför tycker jag att det är pinsamt??? Det är ju liksom inte mitt fel!! Men det känns som att H&M ska tycka att jag är någon sorts lurendrejare. Förstår ni?? Aja, inte så mycket att göra något åt, bara hoppas att paketet kommit till rätta och att H&M bara inte hunnit registrera på min sida att det kommit in. Kan ju inte ringa föränn på tisdag heller eftersom de har påskstängt.

Påskmiddagen igår blev både trevlig och inte så trevlig. De vi skulle till har nämligen katt och jag blir bara mer allergisk för varje gång jag träffar katter. I julas var vi också hos dessa personer och då blev jag jättetäppt och det kliade i ögonen och näsan. Igår blev det snäppet värre och satte sig i halsen också så till slut blev det lite jobbigt att andas så jag orkade inte vara kvar. Tidig hemgång alltså men det kan vara skönt det med även om det varit trevligt att stanna kvar och umgås lite.

Inga kommentarer: