Sidor

tisdag 27 maj 2008

Apförkyld

Ja, så har man lyckats åka på en förkylning...IGEN. Börjar bli trött på detta snörvlande nu. Jag hatar verkligen att vara täppt i näsan. Plus att jag alltid får ont i bihålorna och huvudet när jag är förkyld. *Stackars mig*. Lilla S är också jätteförkyld stackarn.

I helgen har det slipats, målats och lagts golv hemma hos oss. Jag och S åkte hem till mamma för att titta på eurovision (vilket skämt) och så sov vi där så att vi skulle slippa målarångorna. Stannade stor del av söndagen och var ute i solen. Jätteskönt. Har packat undan ganska mycket i helgen också. Tog en magbild i lördags men jag har inte orkat lägga in den i datorn, kommer sen.

Var på BM-besök igår. Gick bra förutom att jag fick vänta 20 min eftersom min BM inte var där igen. Här är mina mått för v 35 (34+3).

Sf mått: 32 cm
Blodtryck: 125/75
Vikt: +1 kg, totalt +3,4 kg

Hjärtljuden sa hon ingenting om och eftersom jag hade frågat om precis alla andra värden och mått så vågade jag inte fråga om det också. Lite trist med denna BM faktiskt att hon inte säger något självmant. "Min" BM säger alltid alla värden.

Inga kommentarer: