Sidor

onsdag 18 juni 2008

Nu kan man ha ett liv igen =)

Ja just det. Har ju inte gjort annat än att städa, packa undan grejer o renovera med mera de senaste veckorna men nu är lägenheten såld! Jippi. Blev lite budgivning också. Sedan andra visningen varit i måndags har jag knappt lyft ett finger och knappt orkat för den delen. När allt lugnade ned sig var det som att jag la av. I måndags var det ju inte så mycket jag behövde göra så när jag lämnat S på dagis gick jag hem och somnade i soffan ett par timmar =). Sov lite på dagen i igår och idag med. Så himla skönt. Är ju faktiskt kanske dags att ta och varva ned lite och samla lite ork innan förlossningen nu ändå med tanke på att det bara är dryga 2 veckor kvar. Hade tänkt packa en BB-väska lite senare också, börjar bli hög tid nu om bebisen skulle vilja titta ut lite tidigare. F föreslog för flera veckor sedan att det kanske var dags.

I lördags var jag på möhippa. Jättekul hade vi och framför allt bruden. Lite jobbigt var det dock att gå uppför den jättelååånga backen på skansen.

I fredags tog min lilla lillasyster studenten. Känns jätteknasigt med tanke på att hon är 9 år yngre än mig och jag tog ju liksom studenten igår...hm hur gick det till??

Inga kommentarer: