Sidor

torsdag 5 juni 2008

Sjukt igen

Jaha, så har S varit dålig igen. Började i tisdags när jag hämtade henne, eller ett tag efter. Märkte att hon var lite hängig och rosig på kinderna så jag kollade om hon hade feber och det hade hon. Inget annat, bara feber och hängig. Så grät hon till och från under natten till onsdag och på onsdagen hade febern stigit. S satt/låg i sån fåtölj nästan hela dagen och tittade på film. Fortfarande bara feber. Lite knasigt tycker jag men det beror väl på att jag är en sån som typ aldrig har feber. Kan vara så dålig att jag knappt kan resa mig ur sängen men ändå inte ha feber. Hur som helst var hon kokhet natten till idag. Hon vaknade sådär lagom tacksamt vid kl 5 i morse, *gäsp*, och ville ha vatten, fem minuter senare ville hon ha mera vatten och så fortsatte det till klockan 6 när hon kräktes upp allt vatten i hela våran säng. Jippi.... Var ju så trött att jag ville gråta också. Var ju bara till att städa. Men efter det så verkar det som att lillfisen mår ganska bra. Hoppat upp och ner halva dagen så jag tyckte att vi kunde gå och titta på studenterna idag. Inte så många fina bilar som jag hoppats på men jag kan tänka mig att det är en hel del roligare att åka på ett lasbilsflak med en massa kompisar. S farmor hade fått en körning med sin corvette i alla fall och det roliga är att han som hon skulle köra är son till våra blivande grannar. Tänk vad världen är liten ibland.

Inga kommentarer: