Sidor

lördag 26 juli 2008

Kommer i mina jeans

Ja nu har det gått ett tag sedan jag skrev men det är ju full rulle hela tiden. I måndags provade jag för första gången de jeans jag brukade ha när jag blev gravid, som nästan var för små då, och jag kom i dem. *Lycka* ;). Lite lustigt med tanke på att jag fortfarande är ca 4 cm större om magen. Lite lustigt att man känner sig så himla "smal" fastän man är större än så länge, men det blir väl så när man gått omkring med en stor mage. Vägde mig i onsdags och sedan förlossningen har jag tappat 11 kg av de 4.8 kg jag gick upp. Ja du läste rätt, ligger alltså på -6.2 kg och är rent ut sagt jättelycklig eftersom det var lääänge sedan jag vägde så "lite". Har ju fortfarande ca 15 kg till som jag vill bli av med men det SKA bort det med så småningom.

I torsdags åkte S och F iväg på scoutläger så jag och V åkte hem till mamma för lite minisemester. Inge kul att vara ensam hemma och mamma ville ju gosa med V efter 2 veckor på Kreta. Kom hem för en stund sedan och i eftermiddag kommer S och F hem.

V har blivit lite mer vaken också vilket är roligt så man får se hans vackra ögon också. Fick ett jättesmile av honom i söndags och ett till igår =). Så himla gulligt. Härom natten lät det som han skrattade också men det var nog bara inbillning. Enstaka joller har det kommit också.

Nä, nu är det lunchtime och sedan skall jag och V ta en promis innan S och F kommer hem. Ska ta och lägga upp lite bilder också. Får se om jag hinner ikväll..

Inga kommentarer: