Sidor

måndag 8 september 2008

Ajaj, förkylningstider

Ja nu har det väl börjat, förkylningstiderna. *Suck*. Tycker faktiskt jäkligt synd om mig själv då jag är typ konstant förkyld under höst/vinter/vår. Både förra och förraförra vintern var jag förkyld från december till maj med några lättare förkylningar under hösten. Det som är så jobbigt är att jag får så ont i bihålorna varje gång en ny förkylningsomgång börjar och att jag verkligen blir supertäppt i näsan.

S är också förkyld, tycker synd om henne också. Hoppas att hon inte får öroninflammation denna gången bara. Men jag försöker snyta henne så ofta som möjligt och har gett henne nässpray. V´s förkylning är tack och lov på övergående. Lillskiten bara växer och växer. Mätte honom hemma idag och han är typ 62 cm lång nu 10 veckor gammal. Snart har han vuxit ikapp kusinen som är 3 månader äldre =). Han är iofs kort och V är lång så men ändå, lite kul.

Inga kommentarer: