Sidor

måndag 20 oktober 2008

Jättetrött idag

Är så jäkla trött idag. Det supertrista vädret är ju inte direkt till någon hjälp heller. Tog mig med nöd och näppe ur sängen i morse. Funderade nästan på att låta S vara hemma från dagis bara för att slippa kliva upp men hon gillar ju att vara där och leka med barnen.

Har en massa "borden" idag men jag orkar faktsikt inte. Inte just nu iaf. V sover och jag har lite tid för mig själv och det vill jag ta vara på. Funderar på om det är dags att ta tag i den här med att planera bröllop. Skulle behövt göra det för flera månader sedan men orken har inte riktigt funnits och nu börjar det kännas väldigt mkt i senaste laget. Jaja, det blir vad det blir men det måste bli till sommaren. Nu har vi skjutit på bröllopet 2 ggr så nu ska det bli.

Inga kommentarer: