Sidor

fredag 10 oktober 2008

*Snark*

Jättetrött idag, vill helst bara få och lägga mig igen men det går ju inte med knoddarna hemma. Skulle behöva tvätta ungefär 14 tvättar idag känns det som men eftersom jag vägrar köra torkskåpet och jag tvättade 3 tvättar igår så finns det ingen stans att hänga mer tvätt så kanske att jag tvättar en tvätt ikväll.
Idag jobbar F sent också så det blir nog en jobbig dag idag och ingen vila blir det i morgon heller eftersom F jobbar då också.

Hade tänkt baka en kaka under dagen. Jättebra är den då man kör den ca 15 minuter i micron. Lätt är den att göra också, även för den som inte är så bra på det där med mat och bakning = jag. Såhär gör man:
Blanda 1 dl vetemjöl, 1 dl farinsocker och 2 dl havregryn. Blanda ihop med 100 g mjukt smör/margarin. Dela ca 4 äpplen i mindre bitar och lägg i botten på en pajform. Lägg över smeten och in i micron i ca 12-15 minuter beroende på hur bra micro du har. Mums mums.

Nä nu har V vaknat, måste gå.

Inga kommentarer: