Sidor

tisdag 11 november 2008

Jag är trött

Just nu är jag trött på det mesta. Jag orkar inge mer. Vill bara gå och lägga mig och sova och få vara ifred i minst en vecka. Jag är i desperat behov av lite egentid. 1 gång sedan V föddes har jag åkt iväg själv, 2 timmar var jag borta och F ringde 2 ggr under den korta tiden och undrade när jag skulle komma hem för V gnällde. Han är hungrig sa F, vilket han alltid är när F har honom och han gnäller lite bara för att jag ska ta honom, som att barn alltid är hungriga när de gnäller. Alltid måste man be om allting, kan du byta blöja nu, kan du underhålla honom en stund, kan inte du lägga S ikväll, kan inte du kan inte du kan inte du. *Suck*. Känner mig som en usel mamma just nu för jag är så trött och irriterad hela tiden. Måste nog se till att komma ut mer själv.

Inga kommentarer: