Sidor

måndag 8 december 2008

Gävle och renovering

Nu var det en hel vecka sedan jag skrev. Har verkligen inte haft tid så har vi varit borta över helgen. Jag och barnen åkte upp till lillasyster i Gävle för att fira hennes och hennes mans födelsedagar. Vi har haft jättetrevligt. Skönt att komma hemmifrån lite. F fick stanna hemma och fixa klart S rum som han lovade skulle va klart för lääääänge sedan. När han började för ca 3 månader sedan så lovade han att han inte skulle ta lika lång tid på sig som när han gjorde i ordning hennes rum i lägenheten och det tog 2.5 månad vilket jag tyckte var ganska jättelång tid så jag har varit lite lätt irriterad på att det aldrig blivit klart. Till och med S har börjat fråga när hennes rum ska bli klart. Men nu är det klart och det är jättefint, lite slarv på vissa ställen men det får vi väl fixa till. En av färgerna blev iofs inte riktigt som jag tänkt menmen.

Inga kommentarer: