Sidor

söndag 21 december 2008

Sjukling

S har ju varit lite snorig ett par dagar och igår blev hon superförkyld och fick feber. Har varit en jobbig natt i natt med andra ord. S vaknade och hade ont i örat (surprise) sent på kvällen. Vid halv 2 vaknar jag av att det skramlas i badrummet då hittar jag S sittandes på toaletten och så säger hon: Jag var lite kissnödig. Lilla gumman. Så vaknade hon en omgång till senare och ville sova i vår säng. V har vaknat fler gånger än han brukar inatt oxå så det har inte blivit mycket sömn inatt inte. Imorse när vi vaknade upptäckte jag att S trumhinna förmodligen brustit också, jättekul. På förmiddagen började hon klaga på att hon hade ont i nacken och då blev jag lite orolig så jag ringde vårdguiden som sa att det nog inte var någon fara eftersom hon var uppe men de tyckte att vi skulle ringa närakuten om örat. De hade dessvärre fullt upp så vi åker till vårdis i morgon istället.

Inga kommentarer: