Sidor

onsdag 28 januari 2009

Bröllop

Fredrik och jag har beslutat oss för att gifta oss iår trots allt. Hade tänkt vänta till nästa år men nu orkar jag inte vänta längre. Hade ju först planerat att gifta oss -07 men då orkade jag inte börja planerandet som nybliven mamma och allt så vi bestämde att det skulle bli till sommaren -08, den 28 juni bestämde vi, men så blev ju V till med beräknat datum den 3 juli och det kändes lite väl våghalsigt att ställa till med bröllop med bara 5 dagars marginal, särskilt som S kom innan beräknat. Så tror jag inte att det är så kul att gifta sig superhöggravid. Lika bra att det blev som det blev för vi satt ändå på akuten halva dagen med S den 28, ja så har vi ju en underbar liten V också ;) som kom den 30 juni. Hela hösten och ända till i julas har jag verkligen inte orkat tänka på bröllop för det har varit så mkt annat, en stor omställning till 2 barns förälder, flytten osv men så kände jag bara att nä nu j-vlar ska det bli i sommar för jag orkar inte tänka på bröllop ända till nästa sommar. Det får bli som det blir och det kommer nog bli kanonbra ändå. Så nu är bröllopsplaneringen i gång. Ska även försöka gå ned i alla fall 15 kg har jag tänkt mig men det är väl kanske lite önsketänkande =).

Inga kommentarer: