Sidor

måndag 16 mars 2009

En vecka

Jaha, så har det gått en hel vecka igen. Har verkligen, verkligen inte orkat blogga. Varit lite nere, haft lite ångest och varit allmänt trött på det mesta. Hur som helst.
I förra veckan beställde jag vigselring =). Tjoho. Först en och sen fick jag sån ångest över priset att jag bytte ned mig lite, en likadan dock fast med lite mindre stenar i bara. Nu kanske ni undrar varför jag köpte en nu när det är 4 månader kvar till bröllopet och svaret på den frågan är: Helt enkelt för att det var 30% rabatt på ringen nu. Ja, så kan det va.
Vann ju en grej när jag var på bröllopsmässan i Bålsta och det bytte jag mot att göra naglar så i torsdags fick jag det gjort. Hade varit lite besviken om jag betalt för den faktiskt, eller fick ju betala lite mellan för att de var lite dyrare än vinsten men hade jag betalt fullt för dem så hade jag vart lite besviken. Mina nagelband är helt såriga och ena lillfingernageln gjorde från början så ont att jag första natten funderade på att gå upp och försöka ta bort nageln. Nu gör den tack och lov inte ont längre. De är inte jättesnygga heller naglarna, men det var tur att jag gjorde dem nu och inte sparade dem till bröllopet.
I lördags skulle vi ha besiktigat bilen men F fick jobba ist så det blev inget av. S ringde sin farmor och frågade om hon fick sova där. Hon svarade att hon var tvungen att tänka på saken och skulle ringa upp men ringde aldrig upp så S fick sova hos sin mormor i stället.
Igår fyllde F 30 år. Usch, vi börjar bli gamla nu. Jag fyller ju iofs inte 30 föränn nästa år, eller förresten jag kommer aldrig bli 30 utan alla födelsedagar hädanefter kommer jag fylla 29 ;). Ja jag erkänner att jag har lite åldersnojja. Hur som helst så blev det en ok dag, lite gäster och lite fika, inget stort.

Inga kommentarer: