Sidor

söndag 1 mars 2009

Helgen

Ännu en helg har gått i rekordfart. Hur kommer det sig att helgerna går så snabbt?? Natten till i lördags sa jag till F att i natt måste jag få sova så jag tänker ha öronproppar, du får gå upp med V när han vaknar. Sagt och gjort, sov inte så jättemycket bätter och vaknade ändå till när V vaknade och gnällde men lite mer sömn vart det i alla fall. På lördagmorgonen åkte vi hem till barnens farmor och farfar och efter det hade jag funderat på att åka in och kolla brudklänning men det blev inget av med det. Åkte hem och lade mig och sov istället....i 3 timmar, var riktigt, riktigt trött.
Idag har vi varit på bröllopsmässa i Bålsta, lite klen men gratis så jag ska inte klaga. Träffade en kompis också så kom mamma också så fikade vi lite tillsammans. Riktigt trevligt. Riktigt trevligt har även vädret varit idag. Solsolsol, gick ut en stund när vi kom hem, själv faktiskt.

Inga kommentarer: