Sidor

torsdag 5 mars 2009

Men va faaan

Tror ni inte på fan att det vräker ner snö när jag vaknade imorse. Blääää. Bara för att så mkt smälte bort igår så måste det komma lite mer som smälter bort så allt blir ännu mer blött och slaskigt.
Inatt har jag faktiskt fått sova litegrann, tjoho. Sa till F igår att inatt kommer jag sova med öronproppar och om V gnäller så är han din, jag måste få sova annars kommer jag braka ihop. Nu stänger ju inte öronpropparna ute så jättemkt ljud men lite iaf. Vaknade en gång och gav honom lite käk och 2 ggr ville han ha nappen så sov han faktiskt till 7 i morse. Lite skillnad mot de 8 ggr han brukar vakna och sedan vakna halv 6 på morgonen. Hur som helst så känner man direkt att tålamodet och humöret blir lite bättre. Skulle fortfarande behöva sova i sisådär 3 år eller nåt menmen, tids nog får jag väl sova...

Inga kommentarer: