Sidor

söndag 10 maj 2009

Längesedan

Ja, nu var det längesedan jag skrev. Har varit dålig på ett eller annat sätt i 1.5 vecka nu så jag har inte orkat så mycket. Först förra torsdagen vaknade jag med så ont i ryggen att jag knappt kunde röra mig. Fick tvinga upp mig själv ur sängen men allt gjorde ont. Det gjorde tom ont att svälja mat. Hur som helst så tog det några dagar för det att gå över och i måndags vaknade jag superförkyld och jag är fortfarande väldigt förkyld. F fick vara hemma från jobbet i torsdags för att jag kände att jag inte skulle orka ta S till dagis och sedan ta hand om V hela dagen. Tror att det var lite mitt eget fel att jag blev sämre då eftersom jag gått till dagis för att hämta S dagen innan eftersom jag var så rastlös. Blev en hemsk promenad, förkylningen hade satt sig i halsen och jag kunde inte ta några djupa andetag utan att få värsta hostattacken, så tog det 65 min istället för 45 min att gå. Helt slut var jag.
Nä, nu ska vi ta och laga lite mat. Ska se till att det inte dröjer lika länge innan jag skriver igen.
Förresten så tog V 5 steg i förrgår. Tror mycket väl att han skulle kunna gå redan om han inte var lite feg =). Men men han är ju inte så gammal ännu att jag behöver fundera så mycket på det men eftersom S gick redan vid 9.5 månad så känns det ju som att V är lite sen ;).

Inga kommentarer: