Sidor

måndag 22 juni 2009

1 mil

Ok om jag var stolt över mig själv som orkade 7.4 km så är det inget mot hur jävla superstolt jag blev över mig själv när jag dagen efter orkade springa en hel jävla mil, 1 mil!!! Jag.. JAG orkade springa en mil. Fy fasen vad slut jag var. Sov som en sten hela natten och F gnällde på morgonen att han minsann varit uppe och nattat om V på natten. Jaha, tänkte jag glad att jag för en gångs skull inte vaknat och sluppit gå upp =). Hur som helst, hade träningsvärk i 3 dagar efteråt men det var det värt. Nu har jag gått tillbaks till 5.5 km för jag tänkte att jag kanske skulle vänja kroppen först vid att springa lite längre sträckor så får jag utöka eftersom. Kanske inte bäst för kroppen att gå från att springa knappa 4 km till 1 mil på bara några dagar.

Inga kommentarer: