Sidor

torsdag 6 augusti 2009

Samtal från scoutlägret

Idag ringde S till mig och sa att hon saknade mig. Lilla gumman, saknar henne också jättemkt och lite kändes det i mammahjärtat men jag vet att hon har roligt därute nästan hela tiden och F sa att hon inte saknar mig hela tiden iaf. Nu är det ju bara två dagar tills de kommer hem också vilket kanske är tur för det börjar bli riktigt långtråkigt här hemma fastän jag har V att ta hand om. Hade tänkt springa ikväll men jag har ff ont i höften så jag får ta det lungt ett par dagar nu. Jäkla skit att man skulle få ont när det bara är en månad kvar till tjejmilen och jag verkligen skulle behöva träna mer och då speciellt på att springa en mil som jag bara gjort en gång hittills menmen, är hyfsat säker på att jag kommer orka mig runt ändå bara jag håller ett lungt tempo. Hade ju varit kul om man hade kunnat springa på en hyfsad tid också men det får jag väl sikta på till nästa år istället.

Inga kommentarer: