Sidor

onsdag 16 september 2009

Leggings från Lindex

I helgen köpte jag förresten dessa Lindex Shop Online - Leggings leggings från Lindex. Har velat ha ett par liknande ett tag. I morse tog jag dem på mig glad i hågen för att 45 minuter senare när jag kommer ut i bilen upptäcka att de ha tappat 2 nitar redan, *suck* När jag kommer hem något senare efter att ha lämnat S på dagis har de tappat ytterligare en nit och en är på väg att trilla av så jag bestämde mig för att lämna tillbaks dem. Verkligen synd för de var jättesnygga och jättesköna.
Köpte även dessa Lindex Shop Online - Jeans som jag är kanonnöjd med, det enda som hade varit trevligt med alla varianter av smala jeans är liiite större mått om vaderna för om man som jag har ganska kralliga vader så kan man tyvärr inte ha de flesta jeansen som är smala ända ned till fötterna. De här är faktiskt de första paret jag provat som inte har setat alldeles för tight på mina vader.

Inga kommentarer: