Sidor

lördag 28 november 2009

Veckan som gått

Nu var det ett tag sedan igen, får väl försöka sammanfatta veckan som gått lite kort.
Förra fredagen var jag på bio och såg New Moon, äntligen, hade längtat länge. Mycket ögongodis kan jag säga :D.
I lördags hade jag lite soft födelsedagsfest och så gick vi ut på kvällen och dansade lite. Jättekul att komma ut även om det lokala dansstället kanske inte var så jättekul, (måååånga år sedan jag var där sist.
Söndagförmiddag blev det julklappsshopping och på eftermiddagen kom familjen hit och firade mig. Ett år äldre igen, minns att man en gång i tiden såg fram emot det men jag kan ju säga så mkt som att nästa år fyller jag lika mkt som iår och då kan ni (iaf tjejerna tror jag) säkert lista ut hur mycket jag fyllde. Trevlig helg hade jag iaf.
Denna vecka har tyvärr varit riktigt skit. Hade glasmästaren här som skulle sätta in ett nytt fönster. Upptäcker när de åkt härifrån att de inte satt in ett likadant fönster som satt där. Hade ett elit superenergi-fönster som var ljusgrått innuti och vi har fått nåt annat fönster som är svart innuti, jättesnyggt till de vita listerna, not. Så det var ju bara ringa och säga till om det varpå de säger att de inte kan få tag på några elitfönster men de ska beställa ett som inte är svart innuti iaf. Förstår bara inte varför de inte skulle kunna få tag på ett elit-fönster.
Sen har veckan bara fortsatt kaosa. Var iofs och tränade i torsdags och det kändes verkligen kanon efter att inte ha kunnat träna på 1 månad men tydligen så var jag inte helt frisk ännu för här sitter jag täppt i näsan med svinont i halsen, ont i huvudet och allmänt slut. *Suck*. När ska jag få bli ordentligt frisk??

S överaskade oss i veckan med att rita en teckning på familjen skriva sitt namn med första bokstaven i efternamnet, WWWWWE för lillebror, FRE för pappa och JE för mig på. Smått chockad faktiskt hon är ju faktiskt bara 3 år och 8 månader. Hon har kunnat skriva sitt namn i 1 månad ungefär, vet inte om jag berättat det.

Idag hade jag många planer för från början, skulle ha gått ut och käkat, gått på Takida och sedan ut, sedan ändrades planerna till att gå ut och käka och gå på bio och så sitter man hemma i soffan och mår dåligt, skittrist rent ut sagt.

Inga kommentarer: