Sidor

tisdag 15 december 2009

Lite stressigt och så

Lite trög med uppdateringen nu men det är lite stressigt inför julen nu, blir en riktigt städoman eftersom jag vill att allt ska va skinande blank inför julen och det är fasen inte lika lätt att hålla samma standard på städningen som innan man fick barn, jäklar vad fort det blir stökigt, man blir liksom aldrig klar, *suck*.
Har varit lite deppisch också för ett halsband som kom bort i somras, vet inte riktigt vad som hänt med det, vet att jag hade det på ett bröllop och sedan dess är det borta. Så irriterande att inte veta vad som hänt med det heller.

V verkar inte må helt bra idag. Var jättegnällig hela morgonen och somnade i bilen på väg till dagis och sedan på hemvägen också. La honom på en gång när vi kom hem och han sover ff. Hoppas han inte blir sjuk stackarn. Min lilla plutt som för övrigt ska börja på dagis om mindre än 1 månad. Känns ganska jobbigt faktiskt, tycker han är lite för lite egentligen så jag funderar på att skjuta lite på det, har ju ändå inget jobb att gå tillbaka till så jag kan ju lika gärna vänta med att söka nytt.

Inga kommentarer: