Sidor

fredag 28 maj 2010

Äntligen fredag igen. Veckan har gått snabbt (som vanligt). Jobbade måndag-onsdag och hade säkert fått jobba igår också om det inte varit för att jag vaknade med superont i axel och nacke i onsdags så jag inte kunde röra nacken och armen ordentligt och var tvungen att gå hem tidigare från jobbet. Men igår kändes det knappt och jag åkte för att shoppa jeans till mig eftersom ett av mina två par jeans (som jag ff kan ha efter alla +kilon) gick sönder i tisdags. Tjoho man vill ju verkligen handla nya kläder för att man har gått upp i vikt. Hur som helst så blev det än en gång mest grejer till ungarna eftersom det just nu är så mkt roligare att handla till dem, så har h&m fått in massa nya fina sommarkläder för nästan inga pengar alls. Så blev det stress att hämta ungarna och snabbt hem för att göra picknick och sedan tillbaks till S dagis för vårfest. Var mysigt och ungarna sjöng fina sånger. Fint väder var det också.
Har börjat träna på allvar igen och hoppas nu att sjukdomarna håller sig borta. Tränade på gym i söndags, sprang i måndags och torsdags och om det inte regnar ikväll så ska jag ta mig en sväng då också. Orkar inte springa så långt ännu men det är ju i alla fall bättre än inget alls.

Inga kommentarer: