Sidor

söndag 9 maj 2010

Räkbåten

Igår var en skittråkig dag rent ut sagt. Totalt värdo väder och tiden sniglade sig fram under dagen. På kvällen blev det dock bättre då jag och en kompis åkte räkbåten. Jättegott med räkor men man lessnar på att skala till slut och så hade det varit trevligt med mer än 1 sorts räkor, typ rökta också eller nåt. När båten är på väg tillbaks in till hamnen igen får man en liten ostbricka också, en väldigt liten, nästan pinsamt lite faktiskt. Hur som helst hade vi kul. Egentligen mådde jag inte så bra (är ju förkyld och har hosta och ont i halsen) men vi dansade ett tag innan båten gick i hamn, jättekul. Trodde att jag skulle bli illamående då jag är åksjuk men det gick jättebra, kände inte ens att vi var på en båt.
Idag ska jag, S och mamma åka iväg på bio, vi ska ha en liten bara S dag för hon behöver få lite egentid.

Inga kommentarer: