Sidor

lördag 22 maj 2010

Utgång

Igår efter en härlig dag var det dags för mig att göra mig i ordning och åka hem till en kompis för lite party. Vi startade kvällen med att äta. God mat och jag som ff var mätt efter lunchen blev totalt tokmätt. Vi drack, lyssnade på bra musik och hade allmänt trevligt. Så skulle vi vidare men stannade på orten, önskar vi dragit in till stan men en av tjejerna ville absolut gå dit så så blev det. Fastän stället var så gott som stendött hela kvällen så hade vi kul. Blev bjudna på drinkar och en av tjejerna lyckades till och med snacka till sig en glass. När det var dags att bege sig hemåt var det skönt att vara så nära hem faktiskt och jag kom hem typ nykter fastän jag (och det borde jag väl egentligen inte erkänna) druckit en hel del. Jag som blir lullig på 2 glas vin.

Idag vaknade V kl halv 7 vilket kanske inte var så tacksamt efter 4.5 timmes sömn men jag mådde bra. Började städa och dona på en gång jag gick upp (vilket jag också gjorde dagen efter jag var ute sist). Lite lustigt. F föreslog att jag kanske skulle dricka varje kväll så att jag städar varje dag men det kanske är att ta i lite va??

Det var lite kalas på "byn" här idag som vi åkte och kollade in då vi ändå inte hade något annat vettigt för oss och sen har S varit hemma hos en kompis och lekt. Efter det har vi bara slappat och så mycket mer orkar man väl inte i den här värmen egentligen.

Inga kommentarer: