Sidor

söndag 20 juni 2010

Trevlig helg

Ja den här helgen har förutom ont i bihålorna och förkylning varit riktigt nice. I fredags var jag hemma hos en tjej på middag/förfest och meningen var att jag skulle ha följt med dem ut och danca efteråt men eftersom jag under dagen börjat känna mig hängig och fått ont i bihålorna så bestämde jag mig för att åka hem och sova istället. Igår var det dags för inflyttningsfest hemma hos en av mina närmaste tjejkompisar. Eftersom F också ville hänga med skjutsade vi ungarna till mormor. Vi hade jättekul på festen. F blev lite för överförfriskad ett tag men det är "his problem" som man säger. Idag har vi passat på att städa hela förmiddagen då ungarna var hos mormor eftersom det blir så mycket enklare så. F har haft lite ont i kåpan men jag mår toppen hihihi :D. Nu ska jag fortsätta städa lite.

Inga kommentarer: