Sidor

måndag 28 juni 2010

Trött

Sjuskt, sjukt trött idag. S som somnade närmare halvt 11 igår kom in i vårt sovrum kl 6 i morse. *Snark* Tack och lov gick hon och tittade på tv men 50 min senare ringde de och frågade om jag kunde jobba idag men jag tackade nej, var för trött men jag kunde inte somna om tyvärr. Var tvungna att åka och fixa lite saker idag också eftersom ett par skor F köpte inför resan gick sönder första gången han använde dem och en tröja jag hade köpt hade ett hål mitt i urrigningen. Så köpte vi en present till lilla V som blir 2 på onsdag. Han fick den redan idag eftersom han kommer få så mkt på onsdag ändå, och lite på lördag då vi ska fira honom då också. Hur som helst så fick han en balanscykel (gå- eller springcykel kallas de också) vilket är en cykel utan trampor som ska vara mycket bättre att lära sig balansen på än på en cykel med stödhjul.

Inga kommentarer: