Sidor

söndag 19 september 2010

Det j*vla sockersuget

För 2 dagar sedan hade jag tänkt skriva ett inlägg om att sötsuget nästan helt gett med sig men tji fick jag för både igår och idag har jag varit svinaktigt sugen på sötsaker, skitsamma vad, men jag är stark och låter bli, plågas, men vet hur otroligt besviken och arg jag skulle bli på mig själv om jag gav efter för suget. Öken, undrar om det kommer vara såhär resten av livet eller om det ger med sig så småningom. Undrar om jag kanske måste ge upp min ätardag ett tag för att det ska ge med sig och om suget kommer tillbaks om jag sedan börjar äta godis igen. Eller godis över lag skulle jag kunna leva utan men choklad, CHOKLAAAAAAD, det skulle kännas hemskt att leva utan att aldrig få äta det igen men jag står inte ut med sötsuget heller. Jaja, livet är hårt och jag får väl helt enkelt se hur det går.

Inga kommentarer: