Sidor

tisdag 5 oktober 2010

Bättre men förkyld

Livet känns lite bättre men jag är tokförkyld, igen, känns lite trist när jag hade kommit igång så bra med träningen. Förra veckan stod jag stilla i vikt och denna har jag gått upp 1 kg men jag vet inte om det kanske beror på att det är den tiden i månaden? Känns hur som helst skit men det kan också bero på att jag förra veckan fuskade ungefär 4 dagar och att jag inte kunnat träna. Fast egentligen mår jag nog sämre av att jag fuskat än att jag gått upp, knäppt va? Nu blir det ordenligt käk och så fort jag är frisk blir det ordentligt med motion igen och absolut inget fusk. Inte ens på lördagarna. Ska på bröllop om 2 veckor då får jag fuska nästa gång och om ytterligare 3 veckor ska jag ut och käka så då blir det lite fusk.

Inga kommentarer: