Sidor

söndag 17 oktober 2010

Bröllop

Ja det har varit lite dött här sedan igår men jag var på bröllop igår och eftersom jag var tärna så var jag och hjälpte bruden innan vigseln och festen. Bröllopet var utomhus vilket var väldigt kallt och väldigt fint. Festen var väldigt trevlig och det kan vara så att jag drack lite för mycket, även om jag inte blev onykter. Det är ju ett par månader sedan jag drack sist så kroppen var väl ovan också. Hur som helst så vaknade jag vrålseg och med nack och huvudvärk vilken jag inte vet om den var ett resultat av alkoholen igår eller att jag hade så ont i nacken, eller lite av båda. Så halva dagen idag var det soffan som gällde men sedan har det varit bra även om jag varit väldigt trött. En kort promenad är det mest aktiva jag utsatt mig för idag.

Inga kommentarer: