Sidor

lördag 9 oktober 2010

Familjen trött

Igår fick barnen vara uppe lite längre på kvällen och när jag vid 9 gick upp och la dem slocknade jag själv så snart de somnat. Klockan kanske var halv 10. Sedan sov jag till kl 7 med några små avbrott. Lilla V vaknade vid ett tillfälle och sa till mig: Håll mig mamma. Han menar då att jag ska krama om honom när han sover. Lilla sötnosen. Trodde att han skulle sova lite längre idag eftersom han var vaken längre igår men icke. Trots att jag fick sova längre än jag brukar är jag tröttare än tröttast idag. Hela familjen är tröttare än vanligt idag faktiskt. Familjen trött.
Helgen kommer inte njuda på något jättekul. I morgon skall F isolera taket eftersom det ff inte är gjort efter när det läckte in. Det börjar bli lite väl kallt nu så han är tvungen nu. Hoppas det blir lite varmare uppe sedan. Idag blir det nog bara slappa.

Inga kommentarer: