Sidor

tisdag 19 oktober 2010

Seg idag

Idag var det riktigt jobbigt att gå upp. V vaknade tio i sju och då kände jag mig halvt medvetslös. Dröjde ända till halv åtta innan jag orkade masa mig ur sängen. Idag är vi på öppna förskolan och leker en stund innan vi ska till bvc och öppna mottagningen. Tänkte väga och mäta eftersom jag inte tycker att V växer så mkt och så ska jag be att få ett läkarbesök inbokat så att vi kan försöka få reda på varför han är konstant lös i magen, inte mkt men ändå. Sedan skall jag försöka få något gjort hemma, har massor av tråkig tvätt att tvätta och vika. Ibland önskar jag att jag kunde vara en av de människor som faktiskt gillar att städa.
Hur det blir med motion idag får vi se de eftersom det regnar ute. Kanske blir lite ynga ikväll när barnen lagt sig.

Inga kommentarer: