Sidor

onsdag 27 oktober 2010

Vilket kap

Jobbat hela dagen och började tidigt, hade ont i huvudet hela natten som fortsatt under dagen så just nu är jag liiie trött. Men lika glad för det är jag för idag har jag gjort världens kap, eller ja, typ då. Idag när jag hämtade V på dagis så hade personalen inte satt på barnen regnkläder i geggan så V är genomgeggig så att säga, skorna också såklart. Vi åker till coop och där har de denna vecka fodrade gummistövlar för 99:- så jag tänkte: Det är taget så slipper jag bry mig om skorna blir geggiga. Blippar in dem och de går in för 99:- - 75%. Hahahaha, betalde alltså 24.75 för dem :D. Provade blippa in ett par till i S storlek men det funkade inte, såg att de hade ett annat nummer på prislappen så det var väl det som gjorde skillnaden. Förresten så köpte jag en kettlebell idag på coop (eftersom de rear dem denna vecka) som jag hoppas att jag skall komma igång att träna med inom kort.

Inga kommentarer: