Sidor

onsdag 24 november 2010

Frustrerad

Börjar känna mig rätt frustrerad av att jag inte kan träna och det börjar tom märkas i mina drömmar. Idag är jag halvt om halvt hes och har ont i halsen, det kliar och svider, näsan börjar kännas bättre så om jag inte börjar hosta (för då vet jag att jag kommer få helvetes mkt mer ont i halsen) så kanske jag kan träna till helgen, *hoppas*.

Idag fick busungarna åka till dagis, kände att jag behöver få vila idag och speciellt rösten. V grät när jag lämnade vet inte varför men fan va ont det gjorde i hjärtat, hade nästan lust att ta hem honom ändå men jag vet ju att de har superroligt efter en stund fastän dom är ledsna när man lämnar. Så idag ska jag sätta upp en julgardin och sen skall jag bara ta det lungt.

1 kommentar:

jossan sa...

Ditt paket kommer under nästa vecka :-)
Åh min dotter kan också bli jätte ledsen vissa dagar när jag Lämnar på dagis. Ibland panikgråt det gör så ont i hjärtat att jag bara vill släppa allt och gå hem med henne igen.

Sv: haha ja de kanske är så, men hemma är det kaos rent ut sagt.
Ja de kan vara dröm jag pratade med henne imorse på väg til dagis o då sa hon att hon ibland drömmer att det är en tjuv som kommer till dagis och tar dagis alla pengar och då försöker hon stoppa tjuven och då sparkar tjuven henne i huvudet och i ansiktet.
Hon säger att hon ofta drömmer så. Och jag tror på henne för att när hon vaknar så säger hon aj aj aj fast hon inte har ont någonstans på kroppen. Jag tror hennes drömmar blir så verkliga att hon tror att det är på riktigt och blir lite rädd för att sova.

Det är påfrestande för henne och mig. Jag känner mig jätte dum när jag säger såhär men jag behöver en liten paus från mammalivet. Bara nån dag så jag kan ladda batterierna.