Sidor

måndag 22 november 2010

Ingen vilodag och Födelsedag

Hade tänkt vila lite idag medans barnen var på dagis men V ville absolut inte stanna kvar på dagis så han fick följa med hem igen så det blev ingen vilodag. Hämtade S tidigt och sedan gick vi och hämtade en tårta som vi beställt till idag. Snart kommer mamma med kinakäk, det var superlänge sedan jag åt det och eftersom jag fyller år idag så tänkte jag att jag skulle fuska.

De flesta var ju här igår och firade (ink mamma) och jag fick en hel del roliga saker. Bl.a ett presentkort på en månads träning och 3 pt timmar på SATS. Lite andra presentkort och lite pengar.

På lotterna jag fick i morse vann jag 130:- och när F kom hem från jobbet fick jag en reseguide för Venedig. ??? tänkte jag. Han har då planerat att vi skall åka till Venedig i vår. Jag har velat åka dit såå länge. Får vi se om han hinner spara ihop pengar för det hade han nämligen inte gjort ännu. Menmen annars får vi hitta på något annat roligt som inte kostar lika mkt helt enkelt.

Inga kommentarer: