Sidor

söndag 28 november 2010

Julklappsshopping

Idag är det julklappsshopping som står på schemat. Ut och trängas med resten av befolkningen med andra ord. Undrar hur slut man kommer vara sen, men jag har på ett ungefär bestämt vad som skall köpas så jag hoppas att det inte tar alltför lång tid. Ska försöka hitta ett par ordentliga vinterskor till mig själv också för om vintern skall fortsätta såhär så lär det behövas. Är nästan så jag funderar på att investera i en canada goose jacka men det lär jag behöva spara ett par år till för att ha råd med. Undrar om man kan hitta en billigare jacka som är lika varm?? Har redan en dunjacka men det är inte särskilt varm tyvärr. Ska nog köpa en varm mössa och ett par ordentliga vantar också.

Som jag förutsåg inatt så är jag mkt mer förkyld igen och halsen mår verkligen inte bra men jag får skylla mig själv som inte stannade hemma igår.

Inga kommentarer: