Sidor

söndag 7 november 2010

På väg hem

Nu är vi på väg hem efter ett trevligt dygn på väldigt fina Såstaholm. Blev lite dålig uppdatering igår ödm det var fullt upp hela dagen. Vi började med lite femkamp, fick prova på blåsrör, skjuta pistol och pilbåge bland annat. Fortsatte med lite konferens och så hade vi en timme fri innan det var dags för middag och sedan var det party hela kvällen. Maten var suverän, tonfisk (på riktigt inte sådan man köper på burk) till förrätt, lamm, jättegod majspuré typ och potatisklyftor till varmrätt och glass med varm chokladpudding till efterrätt men dem orkade jag inte äta upp. Jag orkade inte festa så mkt efter utan gick och lade mig tid elva, lite för att jag ville kunna njuta lite av egentiden och den sköna sängen på rummet också. Tänkte titta på tv en stund innan jag somnade men tvärslocknade på en gång. Vaknade när F kom till rummet. Hur skön sängen än var så har jag tyvärr inte sovit så bra. Frukosten idag var gudomlig, massor av gott att välja på. Jag som i vanliga fall brukar bli uttråkad av att sitta vid matbord satt i en och en halv timme. Efter frukost vilade vi en stund på rummet och nu är vi nästan hemma hos våra små älsklingar igen.

Inga kommentarer: