Sidor

fredag 10 december 2010

Dålig natt

I dag skulle jag egentligen ha lämnat barnen på dagis så att jag kunde träna på dagen men eftersom det igår när jag lämnade barnen läste att något/några? barn på V´s avdelning fått springmask så bestämde jag att jag hellre hade dem hemma. Igår bad jag svärmor hämta dem tidigt och egentligen så hade hon kunnat passa dem en stund medan jag tränade idag men efter en oerhört dålig natts sömn och att jag inte mådde så bra igår kväll (ont till och från på vänster sida i bröstkorgen, antar att det var efter träningen) plus hade jätteont i magen (trodde jag höll på att bli magsjuk) under natten så kände jag att jag inte orkade.
Natten ja, det började med att S ville sova i vår säng och hon är en liten propeller när hon sover. Vid kvart över 1 vaknade V och var jätteledsen och ville sova i vår säng och sen låg S och V och puttade på varandra och var allmänt jobbiga innan de somnade och då lagom fick jag ont i magen och började må illa, härligt. Somnade men sov illa då ungarna låg och puttade på varandra och mig hela natten och så hade jag pytteliten plats att sova på. Aldrig mer att båda sover samtidigt i vår säng.

Inga kommentarer: