Sidor

söndag 12 december 2010

Julmarknad

Idag har vi varit inne i stan på julmarknad. Det var kallt, trångt och inte alls lika mysigt som man inbillar sig varenda år men ändå ska man in, jag fattar inte. Till nästa år skall jag skriva in i min almanacka: Åk inte in på julmarknad i år, det är inte lika mysigt som du minns, kom ihåg trängseln. Haha. Går man på rätt julmarknad kan det nog bli riktigt mysigt. Mamma blev helt nervös så fort hon hörde brandkår (vilket hände några gånger) eller såg en polis då hon var i stan igår och gick förbi stället där självmordsbombaren sprängde sig ungefär 5 minuter efter att det hade hänt, förstår att hon var lite nervig. Hur som helst så har det varit en ganska trevlig dag, men jag är helt slut nu. Försöker samla ork att baka lussebullar som jag lovat ungarna att vi skall göra.

Inga kommentarer: