Sidor

torsdag 2 december 2010

Kan det vara...

Idag har pappa varit har och lekt en stund med barnen. Jag brukar passa på att städa då för det blir lite mer gjort. Har satt upp den sista julgardinen och julstjärnan och flyttat runt lite grejer så att det ska bli bättre inför julen.

Hur otroligt det än låter så verkar det faktiskt som att S äntligen har fått vattkoppor. Trodde verkligen inte det, men Jag är inte helt säker ännu så vi får se i morgon. Har ju tid med V hos läkarn i morgon men tack och lov så kunde farmor vara barnvakt. Hade nog inte varit så poppis att komma vill en barnläkarmottagning med ett vattkoppsbarn.

Jag har tänkt skriva flera gånger idag, har haft flera saker jag velat skriva om men jag har inte riktigt haft tid/velat sätta mig vid datorn. Trist nu bara att jag glömt typ allt jag velat skriva.

Inga kommentarer: