Sidor

onsdag 29 december 2010

Reashopping

Dagen började bra med en sovmorgon till strax efter nio. Sedan slappade vi lite innan jag åkte iväg själv för att shoppa lite, inte specifikt på rean dock. Skulle byta en telefon vi fick i julklapp men inte behöver till en örontermometer och shoppa en ny bh eftersom en av typ två jag använder har en knäckt båge upptäckte jag igår. Trist att det är andra på typ en månad, speciellt som jag har så lite att välja mellan. Tack och lov att Lindex har 3 modeller (eller det är 1 modell i 3 olika färger) i min storlek som inte kostar skjortan, tur att den är skön och sitter bra också. Kollade lite på rean också, hittade ett armband till mig som jag kollat på förut men tyckt var lite för dyrt så hittade ja lite diadem och sånna smågrejer till S typ gratis som hon ska få i present, kan hon tappa bort dem bäst hon vill sen för hon brukar ha en tendens att göra det. Så köpte jag en grej till V på rean också som jag funderat på om han skulle få i julklapp men som nu kommer bli present istället. Nu har jag värsta huvudvärken och ligger i soffan och vikar lite. Ska försöka orka dammsuga senare.

Inga kommentarer: