Sidor

fredag 7 januari 2011

Dagen (-s träning)

Idag ja. På förmiddagen började det snö igen (hua) riktigt stora flingor så jag bestämde mig för att vi skulle gå ut en stund. När det nästan slutat snöa skottade och sopade jag bort all härlig (ironi) blötsnö. Bankade bort lite is på trappan och då trillade det ned en massa snö från taket i huvudet på mig, trodde den skulle va tyngre men det kändes som att få lite snö kastat på sig bara. Egentligen hade jag ju tänkt åka till gymmet idag men jag fick ingen barnvakt så det sket sig, försökte ist träna hemma när vi gått in, ätit lunch och V somnat. Det gick sådär, började (första gången med en av träningsdvd´erna jag vann för övrigt) men så knackade det på dörren. Det var barnens dagisfoton som kommit och beställningen hade blivit helt fel så jag tappade lusten lite att träna sen. Gav mig iaf på ett yogapass men mitt i det vaknade V, yogade visserligen klart men att försöka yoga med 2 vakna barn hemma är rätt dödsdömt. Dagens träning blev iaf typ 45 minuter, hade hoppats på mer men det är ju bättre än inget.

Inga kommentarer: