Sidor

torsdag 27 januari 2011

HA

Idag fick vi papper från Folksam där vi har vår bilförsäkring. Jag blev ju påbackade i början på februari förra året! och sedan dess har vi typ inte hört ett knäpp från Folksam, förutom en fråga om det var fler än jag i bilen, men så idag äntligen. Jag hade börjat tro att de ansåg att vi båda var vållande eftersom vi aldrig fick svar men icke, de anser att han är vållande vilket han ju oxå var och det var så jäkla skönt att få det på papper. Han erkände ju från början att det var hans fel och ville ta det svart men så kom han väl och tänka på att han kunde säga att jag också backade i krockögonblicket och visst jag var på väg ut från en parkeringsplats men hade stannat när jag såg att han kom backandes en bit bort, tillräckligt långt bort för att han skulle hunnit stanna med god marginal om han bara tittat i backspegeln. Det känns bara så himla in your face just nu för jag mådde så dåligt när han skyllde hälften på mig och jag visste att det inte var mitt fel. Så hahaha.

Inga kommentarer: