Sidor

måndag 17 januari 2011

Jävla fan helvetes skit

Alltså är det mot några universums regler att man skall få vara lycklig eller?? Att allt bara skall få vara bra och funka?? Livet känns fanimej inte roligt nu, pga flera olika saker. Bla så har jag fått en infektion i en fettsäck (eller vad nu läkaren sa att det hette) på magen, vaknade med det i lördags morse och sedan har det blivit värre och det är bla därför jag inte mått bra i kroppen. Eftersom min temp ligger ungefär 1 grad över vad den brukar och jag hade så jävla ont i går kväll att jag knappt kunde somna tyckte jag att det var lika bra att gå till läkaren (inget stort fan). Ja det blir antibiotika sa han på en gång så nu är jag 400 spänn fattigare pga av en jävla inflammerad fettknöl. Det här är bara början kan jag säga... Livet är på väg nedåt igen och så får jag inte träna på minst tre dagar heller, mitt lyckopiller, tur att man har två till små lyckopiller ;).

Inga kommentarer: