Sidor

söndag 30 januari 2011

Musik kick

Som sagt tidigare tycker jag att bra musik är extremt viktigt när jag tränar och jag misstänker att de flesta tycker det. Därför har jag bestämt mig för att dela med mig lite då och då av låtar som ger mig en extra kick när jag tränar eller som bara gör mig på bra humör. Visst kan det skifta med humöret och tiden, man hittar ny musik som man tycker är bättre och man tröttnar på det man tyckte var superbra. Det här är en låt som kan få mig på bra humör hur nere/sur/ledsen/arg jag än är och som ger en extra energikick på gymmet när man tror att man skall svimma av trötthet, känns som att jag kan springa hur långt som helst när jag hör den. Enjoy.
(Får inte videon att funka i bloggen så det blir länk, får ta reda på hur man lägger in en video från youtube.)

Jason Derulo - In my head

Inga kommentarer: