Sidor

söndag 9 januari 2011

Nyårslöften

När det nya året närmade sig så var jag förmodligen inte den enda som började fundera på nyårslöften som varje annat nyår. Men hur många är det egentligen som håller sina nyårslöften?? Jag började istället fundera på saker som jag skulle vilja förändra och tänkte att det kanske är bättre att sätta upp små mål som man vill uppnå eller kanske skriva upp vad man vill förändra för vissa saker kan vara svåra att sätta upp mål för. Kanske inte så stor skillnad men jag har i alla fall inte lovat något ;). Hur som helst en av sakerna jag vill förbättra i år är mitt sätt att se på saker, jag vill kunna se positivare på saker som händer omkring mig, sådant som man kanske inte kan kontrollera själv, det är svårt att förklara. Grejen är den att just nu gör "livet" det jävligt svårt för mig att försöka vara positivare och jag är bara jävligt less på att allt bara måste strula, kan inte livet för en jävla gångs skull få vara enkelt???

Inga kommentarer: