Sidor

fredag 11 februari 2011

Fy fan

Fy fan säger jag bara. Vilket jävla helvetet det blev att skotta ut oss och framför allt bilen. Vårat garage ligger så att det alltid blåser dit massa extra snö. Sen var det inte kul att köra iväg heller med all snö och nästan inte plogat. Fick putta på en snubbe som kort fast i snön precis när vi kom till garaget. Sen kom jag knappt ut från parkeringsplatsen heller när vi varit hos tandläkaren och på väg därifrån så höll jag på att fara in i en snövall i en kurva, tur att jag inte körde så fort så jag hann bromsa. När vi sen kom hem så hade ju plogbilen varit vänlig nog att ploga igen varav garage igen. Var tvungen att skotta en bra del för att först kunna vända bilen för att sedan backa in. Kan helt ärligt säga att lust nu hatar jag snö. Hjälpte inte till att jag fick skotta hemma igen också. Hade jag vetat HUR krångligt det skulle bli att ta sig ut så hade jag avbokat tandläkartiden. Det ena positia med dagen hittills är att jag fått en sjujäkla träning av allt snöskotteri och att jag när fick för mig att gå förbi systemet och köpa en flaska vin fick visa leg :D.

Inga kommentarer: