Sidor

måndag 7 februari 2011

Stress stress stress och lite träning

Idag blev en stressig dag. Skulle lämna lillfis på dagis medans storasyster skulle få hänga med mig, tyckte hon var lite för täppt i näsan för att lämnas på dagis idag. Hur som helst så började väl dagen mindre bra med att bilen inte startade. Verkligen jättekul men av någon anledning så var jag på ganska bra humör ändå. Pappa kom iaf med startkablar (tänk vad bra det är med föräldrar fastän man är vuxen ;)) så V var på dagis en timme senare än vanligt. S och jag åkte vidare för att inhandla lite grejer , stressade vidare lite snabbt till gymmet men hann bara träna 45 minuter (jag vet, bättre än inget iaf). Racerfart hem för att duscha och sedan till vårdis, behöver inte åka dit på ett tag nu *ta i trä*. Hämta paket och en snabbis till bibblan och hämta boken jag reserverat, ni vet "Munken som sålde sin ferarri" som jag skrev om tidigare. Ja och sen skyndade vi oss till dagis för att hinna hämta V innan mellanmåler för att slippa åka en vända till senare. Puh, kändes ganska skönt att få sätta sig en liten stund nu faktiskt.

Inga kommentarer: