Sidor

torsdag 24 februari 2011

Svammel

Egentligen har jag väl inte så mycket vettigt att säga men kände att jag behövde skriva av mig lite. Jag läser ju "Munken som sålde sin ferrari" just nu och den väcker så mycket tankar, tom när jag sover och drömmer. Hade en dröm inatt som var så omtumlande (tänker inte gå närmare in på vad) att jag gick och köpte ett drömlexikon på bokrean idag och de drömmar jag haft den senaste tiden stämmer ganska bra överens med vad jag läser i boken om tex personlig utveckling. Känns lite konstigt att läsa att mina drömmar betyder att jag vill utvecklas mer som person tex när det är sådana känslor jag får när jag läser boken. Jaja, ni vill väl inte höra mitt svammel om drömmar. Dagen blir ganska lugn, tänkte köra lite yoga idag bara och kanske lite annan lättare hemmaträning (inte för att yoga är jättelätt) eftersom jag har ont i halsen och känner mig helt slut. Kanske en promenad också om det blir lite varmare ute.

Inga kommentarer: