Sidor

fredag 4 februari 2011

Vilding och Öroninflammation

Shit, vi hade ännu en horribel natt här hemma. V har vaknat, gnällt, sparket hela natten och S som har jätteont i båda öronen har gnällt i sömnen hela natten och som mamma hör man ju ALLA små ljud från kidsen på natten. Det börjar märkas ordentligt på humöret att jag inte kunnat sova ordentligt på 3 veckor. Tack och lov så har faktiskt S´s trumhinnor inte ploppat vilket är ganska ovanligt för de brukar göra det när hon har öroninflammation. Det första hon sa i morse när vi gick upp var att hon bara ville ligga i soffan hela dagen men för en stund sedan gick hon upp och lade sig i sängen ist. V däremot har levt rövare hela dagens medans jag har försökt sitta och bättra på mitt cv lite och skriva en bra ansökan till ett jobb jag verkligen vill ha. Varför är det så svårt att skriva en ansökan?? Jag tycker att det är skitsvårt och har ingen aning om hur jag skall formulera mig eller framhäva mig själv på bästa sätt. Kan ha att göra med att jag har lite dålig självkänsla.

Inga kommentarer: