Sidor

torsdag 31 mars 2011

Blablabla

Rast på jobbet.
Att stå emot fikat igår hos lillasyster var förvånansvärt enkelt vilket kändes jättebra. Känns skönt att inte vara en slav under sockerbehovet längre men jag kommer vänta ett tag till med att äta socker och så kommer jag sätta upp regler för mig själv för hur ofta jag får äta socker. ALLT räknas då, typ som om man vill ha socker i teet får man offra något annat. Enkelt.
Hade ju tänkt träna idag men tyvärr får jag vänta ett par dagar till då halsen inte vill ge med sig. Tänkte ta en promenad när mannen kommer hem från jobbet och kanske blir det lite försiktig hemmaträning efter det. Tur att jag har en läkartid nästa vecka då ska jag be dem kolla halsen samtidigt för jag börjar bli ordentligt trött på den nu. Vill kunna börja träna inför vårrus och tjejmil.
Slut på rasten :/.

Inga kommentarer: